پیرزنی بدون پاسپورت و بلیت وارد مدینه شد!
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

پیرزنی بدون پاسپورت و بلیت وارد مدینه شد!

روایت زیر را یکی از خوانندگان خبرآنلاین از تشرف یک خانم 70ساله به زیارت مسجدالنبی ارسال کرده است. خانم آمنه رمارم که پیرزنی 70 ساله اهل شهرستان درگز است روز چهارشنبه از خواب بلند می‌شود و بدون اینکه به کسی خبر دهد طلاهای خود را می‌فروشد و سوار اتوبوس شده و به مشهد عازم می‌شود. خانواده وی روز بعد با مراجعه به اورژانس، بیمارستان و نیروی انتظامی، مفقود شدن وی را اطلاع می‌دهند. چند ساعت بعد فردی از بعثه مقام معظم رهبری در مدینه با خانواده وی تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند خانم مزبور به تنهایی در فرودگاه مدینه است.

این در حالی است که خانم مذکور بلیط، ویزا و گذرنامه به همراه نداشته و حتی سواد خواندن و نوشتن ندارد. در عین حال با عزم راسخ بدون هماهنگی با کسی و تنها با امید به خداوند و چیزی شبیه معجزه که جز با دعوت الهی صورت نمی‌گیرد از تمام گیت‌ها و ... گذشته و از مدینه منوره سر درآورده.

متاسفانه مسئولان با در نظر گرفتن موانع اداری و مادی، قصد بازگرداندن او را دارند. این در حالی است که عده‌ای اظهار می‌دارند این مسئله امری خارق‌العاده و معنوی است و گویا او را خداوند طلبیده و تقاضا دارند مسئولان با کسب اجازه از نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت مساعدت نموده و زمینه ادامه این سفر میهمان الهی خوانده شده حریم کعبه را فراهم کنند.

پیگیری‌های به عمل آمده توسط خبرنگار ما نشان داد عزیمت بانوی یادشده به عربستان صحت دارد و مقامات این کشور حاضر به پذیرش وی شده و اجازه داده‌اند در مراسم حج امسال شرکت کند. با این حال مسئولان کشورمان همچنان مشغول پیگیری مساله هستند و گفته می‌شود تلاش دارند وی را به کشور برگردانند.

 





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: